_________________________________



____

Material ? I prefer to use word motivation


Hups, taas on hujahtanut viikko ilman minkäänlaisia elonmerkkejä. Tälläkertaa laitan kuitenkin sen koulun ja kavereiden piikkiin, sillä nyt on siis ensimmäinen kokonainen kouluviikko viimein takana ja oon nähnyt ja viettänyt aikaa tosi paljon kavereiden kanssa, joista monia en edes 
nähnyt  koko kesänä ! Koulun puolesta musta tuntuu että mulla ei ole edes sitä vähää motivaatiota mikä mulla on muina syksyinä ollut. Ehkä ja toivottavasti se vielä löytyy jostain...? 
Yllä näette mun viime viikon piristysruiskeet, jotka molemmat saapuivat postissa tuossa alkuviikosta. Mulla ei ole, ehkä ikinä ollut kunnon lenkkareita, joten nyt oon supertyytyväinen näihin Niken free run 3:siin, jotka motivoi mua toivottavasti vähän useammin, sinne lenkillekin, haha.
Toinen paketti tuli siis Hollisterilta, sillä sieltä löytyi mulle vihdoin täydelliset farkut ja parit enemmän kuin tarpeessa olleet syksy takit ! Siinä siivellä taisin sujauttaa vielä parit ihanuudet sinne ostoskoriin piristämään lähestyviä syysiltoja.
Nyt kun arki ja rytmit tästä alkaa tasaantua koitan taas pitää teitä ahkerammin ajan tasalla, stay tuned! :)

No comments :

Post a Comment