_________________________________



____

2013


Tuntuu että vuosi meni ihan älyttömän nopeesti ! Silti vaikka mitä ehtikin tapahtua. Ehkä ne suurimmat oli kevään Itävallan ja Pariisin reissu, ripari ja kaikki siihen liittyvä, kesän Itävalta Elinan kanssa, Skootteri ja kortti, Syksyn toinen Pariisi käynti ja Espanjan matka joukkueen kanssa. Lisäksi oon tutustunut ihan mielettömän moniin uusin ihaniin ihmisiin ja saanut paljon uusia kavereita. Melko suurena muutoksena oli myös että lopetin nyt syksyllä futiksen neljän vuoden jälkeen. Futis antoi mulle tosi paljon ja tuun varmasti jatkossakin välillä ikävöimään sitä, mutta en oo katunut tuota päätöstä, koska ei mun motivaatio enää riittänyt, ja nyt mulla on viimein ollut myös aikaa keskittyä myös kaikkeen muuhun mulle tärkeeseen. 
2013 oli kaikinpuolin tosi tapahtumarikas ja ihan uskomaton vuosi, ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :)     

No comments :

Post a Comment