_________________________________



____

BREAKFAST


Huomenta. Ulkona on ollut ihan mieletön sää koko viikon ! Oon ollut jo ihan onnessa lämmöstä, joka on tuntunut tulleen jäädäkseen. Kunnes tänä aamuna, ulos kurkatessa maa oli ihan valkoinen. Olin jo ehtinyt toivoa että täällä oltaisiin vältytty tältä takatalvelta. Noh ehkä se alkukesä maaliskuussa olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta.
Jokatapauksessa. Kuvat on eiliseltä, kun oli vielä lämmin, ja sen innoittamana menin syömään aamiaisen ulos aurinkoon. Haha, oon ihme fiilistelijä, mun oli pakko päästä ulos vaikka se vaatikin tumppautumista huppariin ja viltteihin. 
Lisäksi oon ihan hurahtanut noihin, varmasti monille jo tuttuihin, banaanipancakeseihin, niin helppoa ja hyvää. 
Jokapuolella tuntuu olevan näihin reseptejä ja kaikki, ehkä vähän erilaisia. Mun käyttämä on varmaan yksinkertaisimmasta päästä ja siksi ehkä iskeekin muhun niin hyvin. Eli; 1 muussattu banaani  ja 1kananmuna sekoitetaan keskenään + ripaus suolaa ja sokeria. Sitten isketään seos vaan pannulle ja paistetaan. Tadaa valmista herkuteltavaksi! :)











2 comments :

  1. sulla on aivan törkeen hieno blogi!
    jään innolla lueskelee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wou kiitos paljon, ihana kuulla! :)

      Delete